Translate

sobota, 15 listopada 2014

Rozdział 8

Jak co rano, umyłam zęby, ubrałam się, pomalowałam i poszłam do szkoły. Zuza czekała na mnie przed szkołą.Pogratulowała mi jeszcze raz.Gdy szłyśmy na lekcję, przeszła obok nas Iga. Miała wzrok jakby chciała mnie zabić.Na korytarzu była grupka chłopaków, a w niej też Kuba.Zauważył mnie, a ja pomachałam mu.Weszłam do klasy i czekałam na dzwonek. W między czasie rozmawiałam z Zuzą. Do dzwonka jeszcze 5 minut.Do klasy weszła Marta z innymi dziewczynami z klasy.Podeszły do mnie i zaczęły mi gratulować, ściskać. Uśmiechałam się tylko do nich szeroko. W tym samym czasie do klasy wszedł Kuba. Podszedł do nas
-Cześć dziewczęta - przywitał się
-Hej - odpowiedziały mu
-Cześć kochanie
Podszedł do mnie i pocałował.
-Chodź na chwilkę.
Wziął mnie za rękę i poszliśmy kilka kroków od dziewczyn.
-Nie jesteś zła, że ustawiłem status na Facebooku ?
-Nie, dlaczego. I tak każdy by się w końcu dowiedział o nas, bo byśmy się nie ukrywali
-No tak, umiesz na sprawdzian?
-No wszystko, tak łatwo mi te wszystkie wiadomości do głowy wpadały, a ty ?
-No umiem w połowie, bo byłem zmęczony trochę.
-Czym?
-No właśnie nie wiem
Zdzwonił dzwonek, poszliśmy do swoich ławek.Do klasy weszła pani nauczycielka.Było bardzo nudno na lekcji.Na pierwszej przerwie, gadałam z Kubą i zaprosił mnie na jego trening.Kuba gra w piłkę nożna w klubie sportowym.Jest w nim kapitanem, dlatego właśnie Iga chciała z nim być.Oczywiście zgodziłam się.Trening będzie od razu po lekcjach.Na drugiej przerwie zadzwoniłam do mamy że będę troszkę później, bo idę na trening Kuby.Mama nie miała nic przeciwko.Nigdy nie ma, zawsze pozwala mi na wyjścia z przyjaciółmi, na imprezy.Wie że dobrze się uczy i ufa mi.Chcę żebym była szczęśliwa.Po skończonych lekcjach, spotkaliśmy się z Kubą w szatni.Objął mnie jedną ręką w pasie, a ja jego i poszliśmy w stronę klubu sportowego. Był on trochę daleko, ale przynajmniej byliśmy sami, mogliśmy porozmawiać, pośmiać się, poprzytulać.Zdałam sobie sprawę że Kuba jest teraz dla mnie całym moim życiem.Kocham go, kocham go... bardzo mocno.Byliśmy pod klubem po 20 minutach. Siadłam na trybunach blisko boiska, a Kuba poszedł się przebrać.Po jakimś czasie wyszli z szatni i zaczęli rozgrzewkę.Kuba co chwilę parzył się na mnie i uśmiechał.Rozgrzewka trwała około 10 minut, trener podzielił chłopaków na dwie drużyny i zaczęli grać przeciwko sobie. Mecz miał trwać 45 minut.Po 15 minutach z drużyny Kuby strzelił gola, dopiero później zobaczyłam że to Maciek.Zdziwiłam się, że nie ma tu Zuzy, ale może nie mogła przyjść, szkoda.Kolejnego gola strzelili przeciwnicy, a po 5 minutach znowu strzelili przeciwnicy.Widziałam, że Kuba trochę się wkurzył, bo nikogo nie były na obronie, dlatego strzelali jego drużynie gole.Do końca meczu zostało 10 minut.Kuba nareszcie strzelił gola.Popatrzył w moją stronę i puścił całusa, z robiłam to samo.Uśmiechnął się. Do końca meczu 2 minuty. Był remis. Nagle w ostatniej minucie ktoś z drużyny Kuby strzelił kolejnego gola. I koniec meczu 3:2 dla drużyny Kuby wygrali.Kuba krzyknął że zaraz przyjdzie. Kiwnęłam głową i czekałam aż przyjdzie.Przyszedł po 15 minutach.Złapaliśmy się za dłonie i poszliśmy w stronę szkoły, bo w tych okolicach mieszka Kuba, a ja trochę dalej.Przed szkołą pożegnaliśmy się.Całowaliśmy się i poszliśmy do domów.W domu byłam po 15 minutach.Mama pytała mnie jak było na meczu, kto wygrał.Pytała też jak poszedł mi sprawdzian.Zjadłam obiad i poszłam odrabiać lekcję.Po odrobieniu lekcji była godzina 19.00 postanowiłam, że poczytam jakąś książkę.Wybrałam "Ostatnią Piosenkę". Czas szybko leciał bo była już 20.00.Nagle zadzwonił telefon.Zuza dzwoniła.Odebrałam i rozmawiałyśmy.Opowiadałam jej jak było na treningu Kuby.Pytałam, czemu jej nie było.Obie byłyśmy szczęśliwe.Po zakończonej rozmowie poszłam wziąć prysznic i położyć się do łóżka.Przypomniałam sobie w między czasie, że zapomniałam zapytać Kubę o tę filmiki na YouTube.Trudno zapytam jutro, jeżeli znowu nie zapomnę.Leżąc w łóżku, myślałam o mnie, o Kubie, o wszystkim.Po jakimś czasie usnęłam.


No i jest rozdział 8. Podoba się ?

piszcie do mnie :)
ask.fm/SwagOnYou20
swagonyou403@gmail.com
Do jutra, Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz