Translate

piątek, 7 listopada 2014

Ahoj :)

Cześć jestem Ala mam 15 lat, chodzę do gimnazjum, uczę się, jestem normalną dziewczyną jak większość z was.
Jestem Belieber :)
Jeżeli czytacie ten post to dziękuję ślicznie i mam nadzieje że będziecie odwiedzać mojego bloga i że moje opowiadanie zainteresuje was.
Jeśli ci się spodoba to napisz mi tutaj SwagOnYou20@wp.pl lub tu ask.fm/SwagOnYou20 nawet jeżeli wam się mój blog nie spodoba to też mi o tym napiszcie i dlaczego ;3
ask.fm - ask.fm/SwagOnYou20
instagram - aszynkiewicz
snapchat - alasialalala
e-mail - SwagOnYou20@wp.pl

Jak każdy z nas przed snem wymyślam historyjki i to właśnie wtedy wpadłam na pomysł napisania tego opowiadania.
Napisałam 1 rozdział, a potem nie miałam czasu pisać dalej.
Pokazałam ten rozdział przyjaciółce, a ona przekonała mnie abym pisała dalej.
Dziś wyjdzie na światło dzienne i mam nadzieje że wam się spodoba.
 Miłego czytania ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz