Translate

wtorek, 11 listopada 2014

Rozdział 4

-No właśnie nie
-O a ta niebieska? Wyglądasz w niej ładnie, przymierz ją
-No dobra
Zakładanie Zuzie tej sukienki zeszło 3 minuty.
-I jak ?
-Bardzo ładnie wyglądasz i do tej sukienki czarne szpilki i wyglądasz prześlicznie.
-Dzięki.Ok to już jedziemy ?
-No możemy jechać.
Poszłyśmy do samochodu i pod domem Maćka byłyśmy przed czasem. Zadzwoniłyśmy, otworzył nam Maciek.
-Hey dziewczyny, fajnie że jesteście
-Cześć
-Wchodźcie napijecie się czegoś? Piwo,drinki?
-Ja poproszę drinka
-Ja też drink - odpowiedziała Zuza
-To trzymajcie
-Dzięki
Poszłyśmy usiąść i poczekać na resztę ludzi.Zauważyłam w tłumie Kubę, a obok niego stała Iga.
Lepiła się do niego, pewnie po tej imprezie będą parą.
-Idziemy na parkiet ? -zapytała Zuza
-Nie ja na razie nie idę, zaraz do ciebie dojdę- odpowiedziałam
Zuza zaczęła tańczyć, po jakimś czasie podszedł do niej jakiś koleś.Widziałam po jej minie, że nie chciała z nim tańczyć, ale nie mogła odmówić. Piosenka się skończyła. Zaczęła kolejna. Zuza popatrzyła na mnie i machnęła ręką , żebym z nią zatańczyła.Ja natychmiast przecząco pokiwałam głową.Popatrzyłam na Igę i Kubę, rozmawiali, a następnie poszli tańczyć.Straciłam wzrok na chwilę z Zuzki a ona już tańczyła z Maćkiem. Uśmiechała się szczerze i promiennie.Podobało jej się. W końcu wstałam i poszłam tańczyć. Po skończonej piosence podeszła do mnie Zuza i zaczęłyśmy tańczyć. Nic nie mówiła tylko się uśmiechała.Za chwilę poszyłyśmy usiąść i się napić. Opowiadał mi jak się fajnie z nim tańczyło i takie głupoty.
-Idę na chwilkę do łazienki poprawić makijaż - powiedziała Zuza
-Ok ja zostanę tutaj
Siedziałam i wyjęłam telefon była godzina 19.00.Jeszcze wcześnie.Pomyślałam że zostanę do 21.00 bo jutro do szkoły.Przeglądając facebooka, nagle ktoś siadł koło mnie.Pomyślałam że to Zuzka.
Popatrzyłam a to Kuba.
-Hey Agata
-Cześć
Był trochę pijany
-Co tak sama siedzisz ?
-Czekam na Zuzę jak przyjdzie z łazienki
-O to może do tego czasu zatańczysz ?
-Mogę zatańczyć
Był pijany, ale tańczył nieźle.Widziałam że Zuza taż tańczyła z Maćkiem. Widziałam też minę Igi która patrzyła na mnie tępym wzrokiem.Po skończonej piosence powiedziałam Zuzce że jednak idę teraz do domu bo nudzi mi się.Ona jeszcze została.Podeszłam do Maćka powiedziałam że fajna impreza, ale już muszę iść.Żegnałam się z wszystkimi kogo w drodze do wyjścia mijałam.
Byłam już przy bramie Maćka, kiedy ktoś zaczął krzyczeć moje imię.Był to.. Kuba
-Tak ?
-Już idziesz ?
-Tak bo... muszę.. się.... jeszcze pouczyć
-O szkoda
-... Ale masz Igę z nią potańcz i pogadaj
-Słysze zazdrość w twoich ustach?
-Zazdrość o kogo ? O ciebie i Igę ? Nie
-Jak chcesz wiedzieć to ona nie interesuje mnie
-Ale ją ty tak
-To mało ważne, ona jest idiotką, interesuje ją tylko wygląd, ubrania, makijaż
-Plastiki tak mają
Kuba zaczął się śmiać
-Wiesz jak wtedy w parku co szliśmy na lody fajnie nam się gadało
-Noo.. fajnie, jakbyśmy się znali od dawna
-Też miałem takie uczucie
-Wiesz już muszę iść, to do jutra Odwróciłam się.A on złapał mnie za rękę i odwrócił.
-Agata jutro po szkole Maciek idzie z Zuzą do kina.Może my też pójdziemy ?
-Maciek z Zuzą? Skąd to wiesz ?
-Dowiedziałem się przed chwilą.Maćkowi od dawna podobała się Zuza
-Zuzie też on się podobał od dawna.
-To jak jesteśmy umówieni ?
-No nie wiem, z co z Igą? Wydłubie mi oczy gdy się dowie.
-Nie przejmuj się nią.Nic ci nie zrobi, obronie cię.
-No dobra to jesteśmy umówieni, do jutra, pa Kuba
-Cześć
Poszłam i odwróciłam się jeszcze po chwili, a Kuba puścił mi oczko. Zadzwoniłam po mamę.Przyjechała po mnie szybko.Pytała się jak było.Powiedział jej że jutro idę po szkole do kina z Maćkiem,Kubą, Zuzą.Przyszłam do domu , zmyłam makijaż i poszłam spać.


Czekacie na rozdział 5 ?
Jak będzie w kinie i co będzie się działo :)
Czy zaiskrzy między Agatą i Kubą ?
Do zobaczenia ;3
Obserwujcie i komentujcie
ask.fm/SwagOnYou20
www.instagram.com/aszynkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz