Translate

środa, 17 grudnia 2014

Rozdział 21

Gdy do seansu zostało 3 minuty, wstaliśmy i poszliśmy pod kino, aby sprawdzili nam bilety i żebyśmy weszli na seans.Nie śpieszyliśmy się, bo przed filmem jeszcze są reklamy 10 minut.Siedliśmy wygodnie w naszych fotelach.Ja z Kubą siedzieliśmy od brzegu, obok nas Zuza z Maćkiem, a obok nich Marta i Robert.Tak jak mówiłam reklamy trwały 10 minut. W końcu zaczął się film. Kuba obejmował mnie, kilka razy całowaliśmy się.Film zakończył się po półtorej godziny. Pod koniec filmu poleciało mi kilka łez. Wyszliśmy z kina i poszliśmy przejść się po sklepach.Zajęło nam to nie całą godzinę.Wyszliśmy ze sklepów i poszliśmy wszyscy na boisko sobie posiedzieć, odpocząć.Chłopaki oczywiście grali w piłkę nożna, na nią zawsze mają siły.My dziewczyny siadłyśmy i rozmawiałyśmy.Ogólnie to o filmie, ale też o szkole, plotkach. Była godzina 19.40. Pożegnałam się z Robertem, Maćkiem, Zuzą i Martą, a ja i Kuba poszliśmy jeszcze na wieczorny spacer po parku. Chodziliśmy tak po parku pół godziny, całowaliśmy się co chwilę. O 21.00 byliśmy pod moim domem.Pożegnaliśmy się.Weszłam do domu, zdjęłam buty, umyłam ręce i poszłam do kuchni coś przekąsić. Zrobiłam sobie kanapki i siadłam przed telewizor.Po chwili dołączyła do mnie mama.Pytała mnie jak było, co robiliśmy, gdzie byliśmy.Mama nie miała nic przeciwko Kubie, chyba go polubiła i ufała mu co do mojego bezpieczeństwa. Poszłam się wykąpać i poszłam spać.Jutro idę na zakupy do centrum z mamą.Już dawno nie wyszłyśmy nigdzie razem, ciągle tylko spotykam się z Kubą, albo dziewczynami.Mama w tedy siedzi sama w domu, smutna.Szkoda mi jej powinna sobie kogoś znaleźć, może kiedyś to nastąpi.Jest cudną kobietą opiekuńczą, miłą, inteligentną.Ktoś, kiedyś ją w końcu zauważy mogę się założyć.Tylko musi jeszcze trochę czasu upłynąć, aby mama sama kogoś znalazła. Położyłam się do łóżka, długo nie mogłam zasnąć, nie wiem dlaczego. Otworzyłam oczy, zapaliłam lampkę i zaczęłam czytać książkę.Dopiero po godzinie zachciało mi się spać i usnęłam od razu.

Jeszcze raz przepraszam, że tak rzadko piszę, wybaczcie mi, ale mam mało czasu na pisanie.Nie oznacza to że w ogóle nie będę pisała.Będę się starała dodawać przynajmniej 1 nowy rozdział w tygodniu. Tylko w jaki dzień??? Zaproponujecie jakiś dzień tygodnia, czy wam to obojętne jaki to będzie dzień???

ask.fm/SwagOnYou20
www.instagram.com/aszynkiewicz
snapchat: alasialala

1 komentarz: