Translate

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Rozdział 39

Byłam wystana, bo po 21.00 poszłam spać. Wykonałam wszystkie czynności poranne, ubrałam się, zapakowałam śniadanie i wyszłam. Ustaliłyśmy w szkole z dziewczynami, że pójdziemy razem na szybki obiad. Pani rozdała kartkówki ze wczoraj z ocenami. Dostałam 4. Dzisiejszy dzień był strasznie nudy w szkole, nic się nie działo. Ostatnia lekcja się ciągnęła i ciągnęła.
Nareszcie dzwonek. Założyłam torbę na ramię i wyszłyśmy ze szkoły z dziewczynami. Wybrałyśmy się jak zwykle do Subwaya. Dziewczyny wypytywały mnie o Błażeja co z nami o Konrada też. I ostatecznie o Kubę. Cieszyły się razem ze mną. Wychodziłyśmy z Subwaya, gdy zobaczyłyśmy Igę. Niestety ona też nas zobaczyła i oczywiście musiała podejść.
-Cześć przyjaciółeczki - powiedziała
-A mnie nie zaprosiłyście na obiad, ahhh.. chyba się obrażę
-Obrażaj się, nie dbamy o to... - powiedziała Zuza
-Ah tak?! O Agata, a Kuba cały czas się nie odzywa? - zapytała bezczelnie
-Nie i jakoś nie mam zamiaru się z tego powodu smucić Iga. Coś jeszcze od nas chciałaś? - odpowiedziałam
-Od samego początku miał na ciebie olewkę i widziałam jak patrzył na mnie, a jak na Ciebie. Nie to wszystko buźka, śpieszę się
Nie odpowiedziałyśmy jej nic, nie nie byłam zła, miałam teraz gdzieś Kubę, bo jestem z Błażejem, a nie tamtym błaznem, który wywyższa tylko swoich przyjaciół, a o mnie zapomniał. Nie ważne, nie chce o tym gadać, koniec tematu.
Powiedziałam dziewczyną o sesji, zapytały czy mogą mi towarzyszyć i popatrzeć.
Jasne, Sylwia nie będzie mieć nic przeciwko. Po 16.00 poszłyśmy do domów. Ja w domu byłam o przed 17.00 ponieważ, nie śpieszyłam się i zaszłam jeszcze do biblioteki. Wypożyczyłam 50 twarzy Greya, lubię tę książkę, nie wiem czemu. Lubię oglądać też film. Zanurzyłam się w niej aż do kolacji i jeszcze po. Usnęłam w ręce z książką.


Zapraszam was na mojego fanpage https://www.facebook.com/blog.opowiadanie.milosc.do.konca Dajcie "LUBIĘ TO" Dodawajcie mnie też do obserwowanych, komentujcie bloga. W razie pytań zapraszam na aska
ask.fm/SwagOnYou20
a jeśli chcecie wiedzieć co u mnie na bieżąco to zapraszam na snapchata, chętnie z wami posnapuję ->    alasialala
może chcecie też dodać mnie do obserwowanych na instagramie to również zapraszam:
aszynkiewicz  chętnię wam polajkuję najlepsze zdjęcia i zaoberwuję ciekawe profile :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz